hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  اجرای طرح آرامش اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس

 اجرای طرح آرامش اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

طرح ملی «همیاران آرامش» توسط انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان در راستای ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان در ۲ محله کمتر برخوردار «سیدآباد و بدلجه» این شهر برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح همیاران آرامش انتظامی گنبدکاووس یا آرامش اجتماعی با حضور مرکز بهداشت، جمعیت هلال‌احمر و کمک مجمع خیرین سلامت گلستان به ویژه حمایت‌های مالی و معنوی محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در دو منطقه کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر "برلجه و سیدآباد" در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: در این طرح در دو شیفت صبح و بعدازظهر پزشکان متخصص و عمومی در محله کم‌برخوردار سیدآباد و بدلجه حاضر شده و ضمن ویزیت رایگان، داروهای رایگان نیز به آنها تحویل می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح یک روزه، چند پزشک متخصص رشته «قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب» و چند پزشک عمومی به‌همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این ۲ محله کم برخوردار خدمات ویزیت و اهدای داروی رایگان ارائه می‌دهند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در حاشیه این طرح به خبرنگاران گفت: طرح همیاران آرامش یک طرح ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

نادعلی صادقی افزود: این طرح امروز در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان که تمامی هزینه اجرای طرح و نیز داروی افراد ویزیت شده را تقبل کردند درحال اجرا است.

رییس مجمع خیرین استان گلستان هم به خبرنگاران گفت: دستگیری از نیازمندان در حوزه مسائل معیشتی و سلامت یک تکلیف انسانی و همگانی است که جامعه خیرین و افراد توانمند می‌تواند در آن مشارکت داشته باشند.

محمد شهرکی بابیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی در محلات کم برخوردار به افزایش امید در جامعه کمک می‌کند، افزود: اگر همه افراد توانمند در کمک به نیازمندان مشارکت فعال داشته باشند، بسیاری از مشکلات و فقر در جامعه ریشه کن خواهد شد.

در طرح همیاران آرامش نیروی انتظامی در گنبدکاووس برخی ادارات و نهادها از جمله هلال احمر، بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان همکاری داشتند.

ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان، مشاوره خانواده و تغذیه، سنجش قد، وزن و فشار خون، برپایی کارگاه آموزشی تحکیم خانواده، ازدواج، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و اجرای تئاتر درمانی برای دانش آموزان در مدارس محلات کم برخودار ۲ محله سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس از دیگر بخش‌های طرح ملی همیاران آرامش نیروی انتظامی در این شهرستان بود.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد